پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمال وقوع سیل و صاعقه در ۷ استان کشور (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«سینما» و «مجسمه‌سازی» به دفترچه کنکور باز می‌گردند

  • کد خبر: ۱۸۰۲۴۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
«سینما» و «مجسمه‌سازی» به دفترچه کنکور باز می‌گردند
معاون آموزشی دانشگاه هنر با تاکید بر اشتباه بودن حذف دو رشته «مجسمه سازی» و «سینما» از دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، گفت: این اشتباه سیستمی از سوی سازمان سنجش اتفاق افتاده است به زودی در اصلاحیه دفترچه رفع خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز دکتر سید سعید سید احمدی زاویه در واکنش به حذف دو رشته سینما و مجسمه سازی دانشگاه هنر از دفترچه انتخاب رشته داوطلبان کنکور، اظهار کرد: رشته سینما از دهه ۴۰ در دانشگاه هنر دایر است و حدود ۵۰ سال است که ما به عنوان تنها دانشگاه دولتی در این رشته دانشجو پذیرش می‌کنیم بر این اساس "سینما" یکی از رشته‌های اصلی و قدیمی دانشگاه هنر است و هیچ دلیلی برای حذف این رشته وجود ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما همانند سایر دانشگاه‌ها از چند ماه پیش درخواست و مستندات خود را برای پذیرش دانشجو در رشته سینما و مجسمه سازی به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کردیم و اشتباه این سازمان بود که رشته‌ها را در دفترچه ذکر نکرده است.

معاون آموزشی دانشگاه هنر خاطر نشان کرد: اگر هم درخواست ما برای پذیرش در رشته‌ای از نظر سازمان سنجش با مشکل مواجه بود، باید به ما اطلاع می‌دادند اگر چه ما هیچ مشکلی برای پذیرش دانشجو در رشته‌های فوق نداریم.

زاویه با بیان اینکه رشته‌های سینما و مجسمه سازی طی روز‌های آتی در اصلاحیه دفترچه کنکور به دفترچه باز می‌گردند و با توجه به اینکه هنوز انتخاب رشته داوطلبان شروع نشده است بنابراین هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه هنر یادآور شد: مشکل حذف یک سری از رشته‌ها در دفترچه انتخاب رشته کنکور فقط به دو رشته ما یعنی "سینما" و "مجسمه سازی" محدود نمی‌شود ا و این مشکل برای رشته‌های دیگر هم اتفاق افتاده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->